Γράφει η Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης Αγγελική Μ. Κουρμπέλη.
Και σε ποιόν δεν αρέσει η ποιότητα, η πολυτέλεια, τα επώνυμα ίσως ρούχα, υποδήματα και αξεσουάρ. Μάλιστα πολλοί από μας λαχταράμε ν’ αποκτήσουμε επώνυμα ήδη, αλλά πολλές φορές ο οικονομικός μας προϋπολογισμός θέτει ένα τεράστιο απαγορευτικό μέσα μας, με αποτέλεσμα να σκεφτόμαστε δεν μπορώ να έχω αυτή την πανάκριβη επώνυμη τσάντα , αυτά τα υπέροχα αλλά πανάκριβα παπούτσια κ.λ.π .
Και συνήθως μένουμε με ένα μεγάλο απωθημένο ή θυσιάζουμε άλλες ζωτικής σημασίας ανάγκες μας, προκειμένου ν΄ αποκτήσουμε το πολυπόθητο προϊόν, γιατί μέσα μας η απόκτησή του σημαίνει ταυτόχρονα και την αναβάθμιση της προσωπικής μας αξίας. Σαν να αναμένουμε δηλαδή ότι φορώντας ή χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη μάρκα, αυτόματα θα ανέβει και η προσωπική μας αξία.
Στην πραγματικότητά όμως η ποιότητα, η πολυτέλεια και ο πλούτος είναι μια κατάσταση που βιώνεται πρώτα εσωτερικά και έπειτα δημιουργείται στην πραγματικότητα που ζούμε. Πρώτα δηλαδή ενυπάρχει μέσα μας και έπειτα εκφράζεται στον υλικό φυσικό κόσμο που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε μέσω των επιλογών μας. Για να γίνει αυτό οφείλουμε να έχουμε εναρμονιστεί πρώτα με την δική μας αξία, με την αντίληψη της μοναδικότητάς μας και έπειτα με την αξία της εκάστοτε αγαπημένης μας μάρκας προϊόντων ή υπηρεσιών.
Για παράδειγμα, έστω ότι επιθυμείς διακαώς ένα επώνυμο ζευγάρι παπούτσια, δεν μπορείς να νιώθεις τα παπούτσια ή το brand των παπουτσιών μεγαλύτερης αξίας από τη δική σου και ότι φορώντας τα θα καταφέρεις να λάβεις την αξία που δεν έχεις, ότι δηλαδή η μάρκα των παπουτσιών είναι εκείνη που θα σε κάνει να φαίνεσαι ξεχωριστός και αξιόλογος. Δεν είναι η επώνυμη αυτή μάρκα που έρχεται να δώσει αξία σε σένα, αλλά εσύ ο ίδιος είσαι πρώτα υψηλής αξίας άνθρωπος και ως εκ τούτου δίνεις αξία στο brand με το να το επιλέγεις. Στην αντίθετη περίπτωση αντί να βγάζεις εσύ βόλτα τα παπούτσια φορώντας τα, βγαίνουν τα επώνυμα παπούτσια βόλτα περιφέροντας έναν αγνώστου αξίας άνθρωπο.
Αυτό είναι και το σκεπτικό σχεδόν όλων των μεγάλων επώνυμων οίκων μόδας, προϊόντων τεχνολογίας κ.α , οι οποίοι επενδύουν και αναζητούν την καλύτερη ομάδα συνεργατών ώστε να παράξουν υψηλής αξίας προϊόντα προορισμένα για ξεχωριστούς και υψηλής αξίας ανθρώπους.
Αξιολόγησε πρώτα υψηλά τον εαυτό σου, αγάπησε την μοναδικότητά σου, την δική σου επώνυμη ταμπέλα και μετά δώσε αξία και προτίμηση σε μια πολυτελή μάρκα.