Μοιραστείτε το άρθρο:

«Όταν όλα δείχνουν ότι κινούνται εναντίον σου, θυμήσου ότι το αεροπλάνο απογειώνεται ενάντια στον άνεμο»

Henry Ford

  1. Εξωστρέφεια και Σύνδεση

Αναζήτησε ανθρώπους με αισιοδοξία και θετική οπτική , ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν να διεκδικήσεις το δικαίωμά σου στην ελπίδα .

  1. Ακύρωση και Διαγραφή

Τα προβλήματα και όλες οι στρεσογόνες καταστάσεις συμβαίνουν και θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν . Διέγραψε οτιδήποτε οδηγεί μέσα σου σε αδιέξοδο , ακύρωσε οποιαδήποτε καταγραφή έχεις και σου λέει πως το πρόβλημά σου είναι το τέλος του κόσμου .

  1. Αποδοχή στην αλλαγή

Δέξου τις αλλαγές που συμβαίνουν , ακόμα και αν δεν σου αρέσουν αρχικά , κάτι χρειάζεται να μετακινηθεί και να τροποποιηθεί στη ροή των πραγμάτων . Ασχολήσου μόνο με τις περιστάσεις που μπορείς να ελέγξεις , εκεί βρίσκεται το δικό σου πεδίο δράσης .

  1. Πρόσω ολοταχώς

Φρόντισε να είσαι πάντα ενεργοποιημένος , θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους , ακόμα και αν αυτοί είναι μικροί , κινήσου επισταμένως προς αυτούς και κάθε μικρό κομμάτι επιτυχίας θα σε φέρνει ολοένα πιο κοντά στην εκπλήρωσή τους .

  1. 100% καθαρή δράση

Μέσα στην αναστάτωση που μπορεί να νιώθεις περνώντας μια δυσκολία , διάλεξε τη δράση απο την αποσύνδεση . Ακόμα και η θετική σκέψη αποτελεί τοποθέτηση , η απάθεια ούτε λύνει , ούτε εξαφανίζει το γεγονός που σε ταλαιπωρεί .

  1. Ευκαιρίαγια αυτο-ανακάλυψη

Συχνά η καταστροφή , η τραγωδία, το αδιέξοδο , έχουν οδηγήσει πολλούς ανθρώπους σε μια εποικοδομητική αξιολόγηση των σχέσεών τους ,σε γνωριμία με τα όρια και τον δυναμισμό τους , σε διεύρυνση της πνευματικότητάς τους και τελικά σε αύξηση της αυτοπεποίθησή τους .

  1. Θετική ανατροφοδότηση

Ακόμα περιμένεις εκείνο το ”προχώρα” , ”συνέχισε” απο το περιβάλλον σου ; Εμπιστεύσου το ένστικτο σου και τα επίπεδα αυτο-βοήθειας που διαθέτεις και γίνε ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου . Στην ουσία είσαι ο μόνος που χρειάζεσαι , οι υπόλοιποι θ’ακολουθήσουν .

  1. Ανοιχτή Προοπτική

Τοποθέτησε αυτό που σε απασχολεί στη μεγάλη εικόνα για να το αποδυναμώσεις και να μπορέσεις να εντοπίσεις τις παραμέτρους που μπορείς να ελέγξεις .

  1. Λίγο πριν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα

Όσο στραβά και αν πηγαίνουν όλα , εσύ μείνε πιστός και οραματίσου αυτό που θες να γίνει , νιώσε σαν να το έχεις ήδη και απέφυγε να ανησυχείς μήπως δεν συμβεί.

  1. Εαυτέ μου χωρίς εσένα τι θα έκανα ;

Κάνε καταγραφή των αναγκών και των συναισθημάτων σου για να είσαι ενημερωμένος ανά πάσα στιγμή για την εσωτερική κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι . Μη λείπεις απο δραστηριότητες που σου δίνουν χαρά και ικανοποίηση , είναι η δεξαμενή που θα αντλήσεις ψυχικά αποθέματα όταν τα χρειαστείς .

 

Για το My Psychology

Αγγελική Μ. Κουρμπέλη

Η Αγγελική Κουρμπέλη είναι Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και Αυτοβελτίωσης , Ομαδική Θεραπεύτρια .

Με σπουδές στην Ψυχολογία και τη Συμβουλευτική Προσωπικών Δεξιοτήτων , ασχολείται με ομάδες αυτογνωσίας, με σκοπό να οδηγεί τα συμμετέχοντα μέλη των ομάδων της , σε μια εσωτερική συνειδητοποίηση του αληθινού εαυτού τους , σε ψυχική ισορροπία , αλλά και ανάδειξη όλων των ταλέντων και κλίσεων που έχουν ως προσωπικότητες . Μέγιστος και πρωταρχικός στόχος είναι τα άτομα με τα οποία δουλεύει , να γίνουν μαχητές της ζωής και να επιτυγχάνουν τις φιλοδοξίες τους και τους στόχους τους .

Το μότο της : «Δεν έχει σημασία προς τα που φυσά ο άνεμος , σημασία έχει το πως θα σηκώσω τα πανιά μου»


Μοιραστείτε το άρθρο:
Ετικέτες:
Κατηγορίες:Ενήλικες